Categorieën
Pagina's
Er zijn geen producten in de winkelwagen.
Menu

Garantie & klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling stuk gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mcms.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


 
 
 
 
 
 
 
 

HOME
ALGEMENE VOORWAARDEN
PRIVACY STATEMENT
RETOURNEREN & RUILEN
GARANTIE & KLACHTEN
LEVERTIJD & VERZENDKOSTEN
CONTACT

ONS VERHAAL
GASTENBOEK
BESTELLEN
BETALEN
VERZENDEN
DISCLAIMER
Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

Postbus 109, 2410 AC BODEGRAVEN
Wilhelminastraat 33, 2411 CW BODEGRAVEN (Géén bezoekadres!)

Telefoon : (0172) 645 406 | E-mail : info@mcms.nl

KvK : 28080738 | BTW-# : NL093531072B01 | Bankgegevens : NL90 RABO 0398 8229 56


©2018 MCMS
Keurmerk webwinkel